Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Még egy pisis sztori

2022. december 17. - Jenő ciki sztorijai

Bementem az egyik budapesti plázába mindegy melyikbe.

megyek a budira erre hangos nyögések. nem igaz már hogy mindig én nyitok rá ilyen baszó párocskákra, miközben utoljára az avar korba sexeltem gondoltam magamba. De hamar kiderült hogy nem párocska nyög hanem egy szorulásos pasas. És ezt onnan tudom h mobilozott kábelezés közbe az annyával beszélt és monta a telefonba hogy Anyu szorulásom van nem jön ki a barna maci fáj. aranyere is lehettet.

Én állok ledermedve eccercsak folyik ki a pisi az ajtó alatt. Csávó:

- Jaj anyu közbe pisilni is kellett nem fért a kukim a vécébe le pisiltem a földet mit csináljak?

Bárcsak tudnám anyu milyen tanácsal szolgált. De úgy elszalattam mint a nyúl!

 

20140317piszoar.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr2317966110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása