Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

A fingópárna

2017. június 25. - Jenő ciki sztorijai

Egyszer egyik hülye haveromtól egy fingópárnát kaptam ajándékba. Tudjátok, amire ráül az ember és fingó hangot ad ki. Hát szivattuk egymást rendesen vele.
Volt egy srác akit nagyon rühelltünk, a Sanyi. Igazi szépfiú volt, és azt a csajt fűzte aki nekem is igencsak tetszett.
Hát egyszer egy házibuli volt és Sanyi szobára ment a csajjal. Tudtuk hogy ez lesz. Beleraktuk a fingópárnát az ágyba és a haverom, Ricsike bebújt az ágy alá. Hát ahogy ott fetrengtek persze megszólalt a fingópárna.
- Te fingtál? - kérdezte felháborodottan a csaj.
- Micsoda? Én nem!
- Dehát hallottam!
Ekkor lépett akcióba Ricsike. Fingszagú sprayt fújt a levegőbe.
- Pfúj, de büdös! Undorító!
A csaj úgy otthagyta Sanyit hogy hátra se nézett.
Másnap mindenki Sanyin röhögött. Jókora égés volt.

poo-poo-farting-whoopee-cushion-practical-joke-big-_jpg_640x640.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr3912618455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása