Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Ennyit a csajozásról

2022. október 23. - Jenő ciki sztorijai

Még mindig Bp.

Felszálltam az egyik pusztulat villamosra, amikor meg láttam egy jókis csajt. Le akartam ülni vele szembe, amikor mondja nekem, hogy Helló, ne odaülj, inkább ide mellém.

Fel csillant a szemem. Szóval be jövök neki. De arra gondoltam hogy jobban tudok vele szemezni, ha szembe ülök mert ha mellé akkor nem látunk semmit egymásból. Szóval vigyorogva inkább mégis a szemközti székre ültem.

Erre el fintorodott és undorodva mondta:

- Mondtam, hogy ne oda ülj, az előbb hugyozott oda egy hajléktalan, te meg pont beleültél! Fujj! - azzal öklendezve odábbált.

kepkivagas.PNG

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr9617960512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása