Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Júúúúj gyerekek, næz....

2021. december 07. - Jenő ciki sztorijai

 

Életem egyik legcikibb storyja következik most. Ráadásul friss és ropogós.

Tehát a lényeg, hogy disznóvágásra mentünk (igen, tudom h. minden 2. storym erről szól de tényleg ilyen sokszor van) egy közeli faluba, rokonokhoz. Egy nagyon távoli rokonom, de tényleg távoli kb. 25-öd unokatesóm csaj már nagyon régóra tetszet nekem. Esztikének hívják és most végre úgy tűnt hogy besikerül a dolog.

Én a hurka töltésbe segédkeztem és Esztike is mindig ott talált magának valami feladatot, közben végig flörtölt velem. Végül egy sötét kis zugba smároltunk és meg egyeztünk hogy éjjel be osonok hozzá. Volt ott valami kis kamra és Esztike rögtön jelezte a ház tulajdonosának, hogy az neki pont jó lesz éjszakai szálásnak. Szóval oda súgta hogy ott lesz és menjek be hozzá várni fog. Oké. A disznóvágásnak vége let, minden meló meg let csinálva, a disznók fel dolgozva, lehetet végre inni. Mindenki már mata részeg volt.

Ahogy be köszöntöt a megbeszélt időpomt azaz éjfél, oda is osontam a kis kamrácskához ahova minden probléma nélkül be is jutottam. Tök sötét volt de bántam is én. Esztike az ágyba feküdt és nem is teketóriáztam sokat. Nagy romantikának ebbe a sötétbe úgyse lett volna értelme, szóval egyszerűen csak bezavartam a macit a mánásba és kész. Méghozzá egymás után 3 vagy 4 alkalommal is, már nem is emlékszem pontosan. Hát na: Jó vót.

Aztán másnap csak látom ám, hogy Esztike nagyon durcás arcal fogad. Hát ennek meg mibaja. Mondom mi baj van? Azt mondja, miért nem jöttél be hozzám éjjel. Nézek rá: Hogy micsoda? Dehát én bementem. Nem emlékszel? Egyikre se??? - Néz rám értetlen arcal, ekkor ki nyílt a kamra ajtó és kijött belőle Büzse néne, egy 80 éves vén majon, valakinek a kripta szőkevény rokonja. Mint kiderült, Esztike éjfél előt pár percel jelezte, hogy másik szobába lesz, de úgy látcik már olyan részeg voltam, hogy nem is emlékeztem semmire.

Kell még mondanom bármit is? Gondolom sejtitek ESztike reakcióját...ennyit erről.

3842268994ac6b54c6a37666328c77ef.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr4516775534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása