Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Béla, én és a pipihusi

2017. június 25. - Jenő ciki sztorijai

Már éretségi utáni nyáron történt. A haverommal - Bélával - megállapítotuk, hogy most már ideje lenne beizzítani a cerkákat. Még szűzek voltunk. Béla szerzett valahonnan egy szakadt ladát és indultunk a dizsibe ami a szomszéd településen volt. Ott már javában rázták a valagukat az emberek. Kiszúrtunk két pipit, és nemsokára már leitatva a kocsiba ültek. Béla vezetet, mellette az eggyik pipi, én meg hátul nyulkáltam a másik szoknyája alá. Megálltunk egy kicsike kis tisztáson hogy induljon az eksőn. A csajék elmentek pisálni előtte, de nem jöttek vissza. Egy idő utá elindultunk megkeresni őket. Jól bennt voltunk a fák közt, mikor motorzúgást hallottunk. Megyünk vissza, hát a két csaj beült a kocsiba, oszt már viszik is.
Gyalog kellett hazamennünk. A kocsit a szomszéd faluban találták meg reggel, otthagyták, ahol kifogyott a benzin. A két csaj eltűnt, többet sose láttuk őket.
Ezután Bála meg én még egy jó ideig szűzek maradtunk, mert egy időre elment a kedvünk a pipihusitól.

so7_fame_hanne-pernille-andersen.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr9612618409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása