Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Névnap újra

2021. augusztus 17. - Jenő ciki sztorijai

Már kezdem meg szokni hogy ha névnapom van akkor írok erre a blog izére. Igaz hogy a lőtéri három lábú sánta kuty a se olvassa amit ide kinlódok de annyi baj legyen. Ha TE szépöcsém / hugom mégis olvasod, ugyan baszass mán egy lájkot mert tényleg olyan mintha magammal beszélnék. köszi.

Szóval névnap. Már több mint egy hónapja volt és mondhatnám hogy csak mostanrra józanottunk ki de nem, simán csak lusta voltam írni.

Mivel már jó idelye a singlik táborát erősitem igy zseniális haverjaim Bálával az élen befizettek egy öröm lányra. De mivel csóróak mind így csak egy ojanra telt akit inkáb a bánya rémének nevezhetnénk. Ha lement volna a bánnyába a szén mind fel jön. De mivel bánya it nincs igy csak én lettem impotes ijedtembe a látványtól. inkáb vettek volna kiszel tünte naptárat vagy akármi de nem...

De tök erőszakos volt minden áron meg akart csókolni fogdosot stb. Kiderült tetszem neki.

Alig tutam el menekülni.

Ebbe a storyba nem volt semmi vicces de ha kapok 100 likeot akkor leg közelebb írok ojat is ami vicces.

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr1016662392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása