Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Gézuka szüzessége

2017. június 25. - Jenő ciki sztorijai

Van egy haverom, Gézuka, akinek, hatalmas a micsodája. Mivel az ilyesmi nem marad titokban, ezért egy lány sem mert vele intim kapcsolatba kerüllni.

De Gézuka már nagyon szeretet volna "írni a cerkájával". Így elhatározta, hogy soványka zseb pénzén befizet egy örömlányra. A szülinapi partijára időzítette a dolgot, mégpedig a 18.-ra. Nagy bulit rendezet, és valami ujság hírdetésből hívot oda egy lányt magának.

Erről senkinek sem szólt egy szót sem, talán így eshetet meg, hogy mivel nem tudtunk róla, így a haveri kör közös ajándéka az volt, hogy... igen, kitaláltátok, befizettünk neki egy örömlányra! De ez még semmi! Gézuka apukája egy elégé felvilágosult ember volt, így aztán ők is ugyanazt a meglepetést eszelték ki, mint mi, annyi különbséggel, hogy a mutterja tortát is sütöt. Persze erről se tudtunk.

A nagy napon este ülünk a nappaliban, teljes a létszám. Csöngetnek. Ki lehet az? Gézuka nyitja az ajtót, hát ott áll egy nagycsöcsű vörös.
Kérdezi Gézuka:
- Te vagy a Helga? Akit a hirdetésből rendeltem.
- Nem, én a Móni vagyok, és engem rendeltek ide.
- De én a Helgát rendelltem, és ő aszonta hogy szőke.
Ebben a pillanatban megszólalt egy hang a háta mögül, egy jó negyvenes, erősen kifestett nő állt ott.
- Ide köllött a k*rva? - kérdezi ez.
Gézukának már dülledt a szeme, mert ez a nő még kevésbé hasonlított a nő ideáljára, és a vidéki akcentusa sem hozta meg a kedvét az űzekedéshez.
- Te meg mit rontod itt az üzletemet, te vén majom? - mondja neki a másik.
- Mit montááá'?
És elkezdtek verekedni. Mindenki ott ujjongott és drukkolt a két nőnek, akik már egymás haját tépték, amikor befutott a Helga.
Na akkor az öregebbik k*rvaa ránéz a Helgára:
- Háde neb@ssz, ez a Szabó Bözsi lánya! Hát te meg micsinász itten? Ha én eztet eemondom az apádnak!!!!
Na, akkor már hárman verekedtek. Egy idő után kijött a rendőr, meg a mentők, nagy balhé lett, jól szórakoztunk.
Gézuka viszont szűz maradt.

girls-fighting-41d81c.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr112618395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása