Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Macska

2021. április 24. - Jenő ciki sztorijai

Pár hete történt. A szeretőm össze karmolta a hátamat.

Oké, de mit mondjak a barátnőmnek Rozálkának?

Kimagyaráztam, azt mondtam neki hogy a macska volt.

Elhitte. Közben meg persze a Gizi karmolta össze.

A barátnőm olyan dolgokat elhit eddig, ime egykis gyüjtemény:

- Azért jöttem későn haza mert túlóráznom kellett. (nincs munka helyem)

- Azért nincs pénzem, mert le éget a kocsma, és gyűjtötünk a Kocsmáros Karesznek, amiből rögtön újjá is tudta építeni, ezért már nemis lácik, hogy le éget. (a Bözsinek fizettem, hogy lefekügyön velem)

- Azért hiányoznak a condomok a szekrényböl, mert Béla ellopta és felfujta lufinak.

- Amikor rajtakapot Mariskával az ágyban: Mariska szív beteg, rosszul let és mesterséges lélegzést kellet alkalmazni.

- Múltkor azért nem voltam itthon egész éjjel, mert a Palika szólt, hogy ufók száltak le az erdőbe és reggelig kerestük őket.

Ezeket mind elhitte a csajom.

Erre ma megyek be a szobába, meg simogatom Cirmit a macskát, jön Rozálka és elkezd visitani:

- Tudtam Jenő hogy a macskával izélsz! Fujj! Perverz állatt! - és szakiitott velem.

Most erre mit mondjak? 

3630193_700b.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr3616511238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása