Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Jenő bemutatkozás

2017. június 25. - Jenő ciki sztorijai

Na szasztok gyíkok én vok Jenő!

A sztorym röviden.

Amit tudni kel rólam, Jenőnek hívnak én egy eléggé paraszt gyerek vagyok, a falut ahol élek nevezzük Paszujborzasztónak. Rólam nem sok tudni való van egy lúzer gyerek vagyok akivel mindig röhelyes dolgok történnek.

Van egy csomó haverom ők is eléggé szerencsétlenek de csipem őket. 

Na szóval volt pár éve egy ilyen viccoldal féle ahova elkezdtem ki rakni a velem megeset sztorykat. Aztán aztvettem észre hogy a neten több hejre is átmásolták őket. Ja és az sem tetszet túlságosan hogy átirták a szövegemet sokszor. Oké nem irok valami helyesen de ez vok én.

Arra gondoltam hogy ha már tecik az embereknek akkor össze gyűjtöm őket egy helyre plussz írok másik sztorykat is, mert van még bőven röhelyes esetünk. 

Szóval kirakom a régieket aztán majd jönnek az újak, addig olvassátok a régit gyikfejűek!

Na csá csumi! 

Jenő falusi_udvar_17_712499_43741.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr1112618377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása