Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

A boltban

2017. június 26. - Jenő ciki sztorijai

Nyári nap, dögmeleg, bemegyek a boltba.

Mondom Csecses Icának, a boltosgádzsinak, hogy adjon már egy csavaros kiflit. (Értsd: kisüveges alkoholos ital)

Ekkor hallok egy hangot a hátam mögül:

- Szépfiú, ha meghívol egy italra, a tiéd vagyok!

Reménykedve fordultam meg, de egyből lekókattam. Egy rusnya, fogatlan csaj állt mögöttem, kb. 150 kiló. Pántos póló volt rajta és picsa gatya, a hónaljából szőrök lógtak ki és a lába is erősen prémes volt.

- Hát kösz, de inkább nem - mondom neki.

- Hát osztán mé nem? Tán nem teccök?

- Szerintem elég egyértelmű... mondtam diszkrét eleganciával.

Ekkor elő lépet a háta mögül egy szőke bombázó...gyerekek...ilyet még csak a Plébolyba láttam.

- Látod manci - mondja a szőrösnek - mondtam hogy ez is csak a külsőre megy, mint a többi férfi! Pedig már azon voltam, hogy megismerkedek vele, amikor megláttuk az uccán, de jó hogy előbb leteszteltük, nekem ilyen manus nem kell, aki csak a külsőt nézi! Én ojat akarok akinek a lelkem a fontos!

Ez volt kb. 4 napja, ma tudtam meg hogy a csaj összejött Tivadaral, a falu bikályával, akinek már minden nő megvolt és a nők lelkéről azt hiszi dísznövény...

9dbf5d1445f0a48d0d972ffb6720d791.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr6012622643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása