Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Névnapi ünneplés, azaz megint beégtem

2017. július 18. - Jenő ciki sztorijai

Nemrég volt a névnapom, amit természetesen meg is ünnepeltem zseniális haverjaimmal. Persze ez sem múlhatott el beégés nélkül.

A kedves haverjaim kibérelték a helyi vendéglátó ipari egység, a Harapós Kacsa egyik különtermét. Na most az tudni kell hogy a Harapós Kacsa egy igazi késdobáló falusi kocsma aminek 2 helyisége van, meg egy kerthelyiség plusz még szobákat is ki szoktak adni a megfáradt vándoroknak, akik annyira mazohisták hogy pont egy ilyen falusi kricsmibe teszik be a lábukat. Mondjuk én amióta itt élek paszujborzasztón még sosem láttam, hogy bárki is szobát vett volna ki, ami nem is meglepő ha azt vesszük, hogy ez a falu a világ végén van, és még mielőt feltalálták a GPS-t akkor sem tévet ide senki, most meg már pláne nem.

Szóval az egyik terem a miénk volt, a másikban ahogy az mindig lenni szokot a helyi alkohol kultúra jeles képviselői emelgették a poharakat jó szokásuk szerint, ott volt a Disznós Józsi bácsi, a Részeges Pista, a Kukoricás Benő bá, a Tyúkos Öcsi meg a Postás Elemér. A pultnál ott viháncolt a Pultos Gizi, egy ötven körüli csatakanca, aki még mindig szívessen kellete magát a másik nem képviselői előt.

Az est fénypontja a sok pia után az volt, hogy zseniális haverom Béla hirtelen felált és köszöntést mondot. Elmondta hogy milyen jó barát vagyok én és ennek örömére a névnapom alkalmából különleges ajándékkal lepnek meg. Menjek fel az egyik szobába mert ot van a meglepetés. Közben folyamatosan kacsingatot rám amiből arra következtettem, hogy valami nő lehet a dologban.

Hát fel is másztam a lépcsőn, mondjuk a végén már négykézláb mert már tök részeg voltam és eluntam hogy állandóan hasraesek. Beestem az első szobába ahol tök sötét volt de láttam hogy fekszik valaki az ágyba. Befeküttem mellé és nem sokat teketóriáztam, indult az eksőn és bezavartam a macit a málnásba!

Miután ez megtörtént vissza mentem a többiekhez. Tapssal fogadtak.

- Na, milyen volt? - kérdezte zseniális haverom Béla. - Jól választottunk? Eltaláltuk az izlésedet?

- Gondolom igen, de tök sötét volt a szobában. - Mondtam.

- Micsoda? - Béla megdöbent. - Fel sem kapcsoltad a vilanyt? De hát pont az lett volna a lényeg, hogy lásd is. Legalább jó volt?

- Persze, mondom hogy jó volt. 

- És mi nem kapunk belőle? - kérdezte Palika. - Igazán megoszthatnád a legjobb barátaiddal.

Itt már kicsit furcsán néztem hisz Palika épp nemrég nyúlta le a csajt aki tetszet nekem, most akkor azt képzeli, hogy minden nő akit megdöntök, mint a Guiinnes rekordot, automatikusan jár neki is?

De nem volt időm végig gondolni mert hirtelen ordítást hallotunk.

Egy ocsmány nő jött lefele a lépcsőn és az ordítot. 

- Segítség! Segítség! Valaki be jöt a szobámba és molesztált! Megerőszakolt engemet!!!

Mindenki döbenten nézte a jelenséget. Meghült bennem a vér.

- Nem láttak erre elmenekülni egy szatirt? - kérdezte tőlünk a csúf jelenség. Mi a fejünket csóváltuk, dehogy látuk.

Mikor távozot, a többiek döbenten meredtek rám: 

- Jenő, te meg ketyintettet ezt a csúfságot? Rajtad kivül senki se volt az emeleten! - kérdezte Kornélka.

- Miért mit kellet volna csinálnom? Ez volt a meglepetés nem? Mi volt ez valami vicc? Vagy nem fizettétek ki a tarifályát??? Amúgy hogy birtatok ilyen bányarémet találni, még jó hogy sötét volt!!!

- Te hülye - mondta béla - mi semmilyen nőt nem hívtunk neked, hanem egy hatalmas Szupermenes tortát csináltattunk neked, mert az a kedvenced te vadmarha. Ott volt a szobába, kb. 1 méter magas marcipános torta, még azt is ráirattuk hogy Boldog névnapot Jenő! Hát melyik szobába mentél be te szerencsétlen?

- Hát sajnos nem a megfelelőbe... 

Na ez szép névnap volt, megketyintetettem egy bányarémet és még szatir is lett belőlem, de azt megmontam a haveroknak hogy aki köpni merészel annak bezavarom a macit a málnásába. Szóval azt hiszem legalább az ő hallgatásukban bízhatok...

jeno-6434812508.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr7412671967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása