Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Elgondolkodtató diszkós eset

2017. június 25. - Jenő ciki sztorijai

Múltkor a diszkóban berúgtam, mint álat. Mentem ki a budira. Hát ott izélt egy párocska. Nézem őket, ó öcsém, hát ez az exbarátnőm! Visszacsuktam rájuk az ajtót, erre leszakat az ajtó, kidőlt fullra. Néztek rám mint a hülyék, én mondtam: - Bocsi! - A csaj rámnézett, elkezdet visítani, majd mondta a pasijának hogy: - Ez a Jenő!!! - A pasi berágot, és nekem akart jönni, de a gatyája le volt tolva, így hát orraeset. A csaj cipősarka beleakat a gatyájába és a csaj is hasraeset. Mind a kettő ot feküt pucér seggel, amikor odacsődült egy csomó ember. Mindenki hülyére röhögte magát. Én is jót röhögtem, csak másnap valaki elkapot a sötétben és jól összevert... Hm.

toilet.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr2812618399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása