Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Kocsmatündér

2021. november 20. - Jenő ciki sztorijai

Bélával azóta barátok vagyunk, hogy az ovodába elvettem a kislapátját a homokozóba. Elbőgte magát, én meg segberugtam és vissza adtam neki. Azóta ő a legjob haverom.

Mindig egymás mellett áltunk, de nemrég történt valami. Egy uj csaj költözöt a faluba, aki Tündikének hívnak. Ő let a kocsmába az új pultosmaca.

Amióta Gizi a vén csata kanca elköltözöt, a kocsmába fogyóeszköz lett a pultosgádzsi. Mindenki lelépet 1 hét után, egyszerüen nem birták a strapát.

Tündike viszont igen. őt nem zavarta hogy mindenki meg akarta dönteni az első perctől, csak jácadozott a férfi néppel. Már az első héten verekedések törtek ki miatta.

Bála azonnal közölte, hogy ővé a mindenkori pultoscsaj amióta meg hóditotta Gizit. ez persze röhelyes volt, márcsak azért is mert Tündike az én szivemet is meg hóditotta első látásra. nagy csöcsök stb. szóval toltam volna mint a lopot biciglit. Montam is Bálának, hogy felejtse el Tündikét és javasoltam neki helyette a Marok Mariskát.

Egyszer amikor Tündike épen ott illegete magát végre sikerült randira hivnom. Ép a pultnál füzögettem őtet amikor jött Bála. Tündike azonnal monta, hogy ki megy a retyóba, maraggyunk már addig a pultná. Csak párperc. Oké kiment.

Mikor el távozot büszkén montam Bálának, hogy nincs töb kérdés, Tündike velem fog randizni. Bélának persze ekkora feje lett. Aszittem felroban. Szó szót követet, nem jutottunk zöldágra és meg történt ami még soha: össze verekettünk Bélával!

Hamarosan már a kocsma közepén ütöttük vertük egymást míg a kocsma közönsége lelkesen drukolt a 2 nyüzüge gyereknek azaz nekünk. 

Párperc múlva Béla orra vérezni kezdet ezért felfügesztettük a dolgot és ő ki támojgot a vécére. Egyszercsak iszonyu ordítás. Majd kiszalad egy falusi gyerek a Tyúkos Öcsi letolt gatyával, mögötte szalat Tündike, enyhén zilzált öltözetbe, mögötte Bála aki nemes ecerüséggel rugdosta őket ahogy érte. Ki derült h miután Tündike meg beszélte velem a randit 2órával későbre, kiment a retyóba üzekedni a Tyúkos Öcsivel. Ennek a lotyónak semmise volt elég. Bála azon akatt ki hogy egymást vertük össze egy ilyen riheronygy miatt úgyhogy Tündike is kapot szépen. 

Másnap megfogadtuk Bélával hogy soha töbet nem fogunk nö miatt verekedni, a mi drága Tündikénk pedig Tivadarhoz a falu bikályához költözöt és felmondot a kocsmába. Most nincs pultosunk.

letoltes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr4216760134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása