Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

A csajom és a ruhák

2017. június 25. - Jenő ciki sztorijai

Egyszer hazamentem és a barátnőmet meztelenül találtam a hálószobában.
- Hát te meg mit csinálsz itt meztelenül?
- Tudod, épp a ruháimat próbálgattam, ami azt illeti, nincs egy rongyom, amit felvegyek.
Felemeltem az ágyról egy ruhadarabot.
- Ez nem jó?
- Hát nem igazán.
- Azért vedd fel!
Felöltözött, ekkor a kezébe nyomtam a pénztárcámat.
- Most menj el a boltba és vegyél magadnak ruhákat, az összes pénzt elköltheted.
Rongyolt kifelé. Pakolgattam, kinyitottam a szekrényt, ahonnan egy meztelen pasas került elő.
- Na szépen vagyunk. Megcsal ez a cafka!
- Megmagyarázom! - mondta a pasas.
Na már erre kíváncsi voltam.
- Magyarázzad!
- Én impotens vagyok. Csak megkértem rá, hogy legyünk egy kicsit meztelenül a szobában, hogy a haverok benézzenek az ablakon és lássák hogy nővel vagyok.
- Szerinted beveszem ezt a mesét? Miért akart volna az én barátnőm meztelenül mutatkozni egy rakat fickó előtt?
- Mert pénzre volt szüksége és ez egy jó lehetőség volt neki a tisztességes pénzszerzésre. Én ugyanis fizettem neki.
- Igen? És mire kellett neki a pénz?
- Ruhára. Azt mondta, nincs egy rongya, amit felvegyen...

canal-plus.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr6212618431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása