Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Hogyan veszítettem el a szüzességemet?

2017. június 27. - Jenő ciki sztorijai

 

Ma azt fogom elmesélni, hogyan veszítettük el a szüzességünket Bélával. Persze nem egymással (bár lehet még akkor jártunk volna jobban). Na figyeljetek:

Zseniális haverommal Bélával arra a megálapításra jutottunk, hogy azért vagyunk még mindig szűzek, mert csórók vagyunk. Azok tudnak nőtt fogni maguknak, akiknek van elég pénzük piára.

- Le kell itatni a nőt és akkor gond nélkül be lehet zavarni a macit a málnásba - hangoztatta Béla.

Csak hogy a pia pénzbe kerül, de az nekünk nem volt. Mit tegyünk? 

Bélával elmentünk almát szedni. Kurva meleg volt az almásban, majdnem hőgutát kaptunk, és Béla pöcsét megcsípte egy darázs brunyálás közben. De végül összekapartunk némi pénzt, amiről úgy gondoltuk, hogy elég lesz valamire.

A nagy napon izgatottan készülődtünk.

Béla még le is zuhanyozot. "Remélem, nem hiába" - mondta. - "Még a pöcsömet is megmostam szapannal."

Ez nagy szó volt Bélától, aki általában másnaponta fürdöt meg: Karácsony másnap és Húsvét másnap.

Én nem voltam ennyire igényes mint ő, de azé felvettem egy kevésbé vonalkódos alsógatyát.

Na, irány a közeli kisváros diszkója! Mikor megérkeztünk már szólt a zene, rázták a picsájukat az emberek. Amikor leültünk a bárpulthoz, egyből mellénk telepedet 2 csaj. 

Egész jól néztek ki, jó nagy csöcsökel, úgyhogy egyből meg is hívtuk őket 1-1 italra. Az italokat több ital is követe, lassan kezdtem a 2 csajt 4-nek látni. Nagyon kedvesek votlak, ölelgettek minket meg minden. Egyszer csak kimentek a vécére.

Venni akartam még egy páleszt, nyúlok a pénztárcámért, hát nem találom. Béla kezei is csak az üres zsebét markolászták. Kiraboltak bennünket!!! Bár tök részegek voltunk azért annyi még eljutott az agyunkig hogy a 2 csaj volt. Teljesen kétségbe estünk! Oda let a pénzünk és még a ketyintésről is lemondhatunk.

- Valami baj van fiuk? Szólalt meg mögöttem egy kedves hang. Megfordulva női arcot vettem észre, legalábbis annak tűnt, bár eléggé szétfolyt szemeim előtt. 

A folytatásra nem is igazán emlékszem, csak rémlik, hogy elsírtuk a csajnak bánatunkat, aki megértően bólogatot, majd mondta, hogy nem baj aludjunk nála. Ő albérletben lakik a barátnőjével és szívessen befogadnak minket egy éjszakára. 

Itt következet be a filmszakadás és Béla sem emlékezett semmire utólag.

Szóval reggel amikor felébredtem egy idegen hálószobában találtam magam. A konyhából finom illatok szűrődtek be és reggeli készítés zajai. Majd egyszer csak bejött az ajtón a legrusnyább nő akit életemben láttam. Lehetett vagy 60 éves, a melle a térdét verdeste, ráncos arcában a fogatlan szája élénk rózsaszínre rúzsozva.

- Jó reggelt kedvesem! - Köszöntött.

Ordítva ugrottam fel de nem volt rajtam semmi ruha.

- Béla! Hol vagy! BÉÉLAAAAA! Ordítottam.

Haverom elgyötörten jelent meg az ajtóban, alsógatyában volt és kezében az én vonalkódos alsógatyámat tartotta.

- Vedd fel te szerencsétlen és húzzunk innen! - kiáltotta. 

Ember nem vett még fel olyan gyorsan alsógatyát, és szó szerint menekültünk!

- Hova mész kedvesem? Nem hagyhatsz el, tegnap megígérted, hogy örökké szeretni fogsz! - kiabált utánam a banya.

Béla elmesélte, hogy ő is egy banyával töltötte az éjszakát, és az még az enyémnél is rondább volt. Reggel mikor meglátta, majdnem szivinfarktust kapott.

Hát így veszitettük el a szüzességünket, egyetlen vigaszunk, hogy a részletekre egyikünk se emlékszik. 

csaj.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr6112622817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása