Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Margit sziget

2022. december 17. - Jenő ciki sztorijai

Szóval amikor pesten voltam gondoltam ha má úgyis rossz vilamosra száltam hát leszálok és meg nézem a margit szigetet még úgyse láttam.

igen de már nagyon kellet brunyálni. keressünk egy vécét. De nem találtam sehol. Egyre jobban fesszitet de én kulturális gyerek vagyok, nem csövelek csakugy akárhol.

De már nem birtam tovább éreztem h mindjárt beh*gyozok. Meg láttam az út mellet egy nagyon vastag törzsű fát, na mondom ott mögötte el intézem a dolgot. be akatt a cibzárom, mire le tuttam húzni tényleg majdnem be pösöltem. Elő a gyikot és gyorsan a fa mögött megkönyebültem.

Sóhajtok egy nagyot és felnézek, hát látom h a fa mögött egy ilyen rét féle és egy csapat fiatal lány bámul engem aztán elkeztek sikítozni. valami középiskolás lányok voltak ez nyár elején volt. volt amelyik nevetet és egyik hangosan kiáltot hogy nézzétek mien kicsi van neki!

El vörösödve huztam fel a cibzárat de ekkor a tanárjuk jött felém egy nagy db 2méteres pali. 

- Nem igaz már hogy ezek a rohadt hajléktalanok mindenhova odapisálnak! Hívom a rendőrt!

megszégyenülve, de annál gyorsabban távoztam.

Ráadásul lehugyoztam a nadrágomat így mig a szálásomra értem fél budapest rajtam röhögöt.

hajlektalan_pisi.png

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr8518004108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása