Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Romantikus kibebaszott budapest

2022. október 25. - Jenő ciki sztorijai

Megyek a balha lujza téren, amikor oda jün hozzám egy csöves:

- Szoszi tesó van ergy cigid, busz jegyre kéne? Mutassad má az időt a telefonodon!

Elő vettem a nokia 3310-esemet, ami már 20 éve meg van, nem el kezd röhögni a nyomorult?

Bele nyulok a zsebembe, volt benne 20 ft. oda adom neki, erre káromkodva el küld az anyámba.

Erre odajön egy csaj:

- Csá szépségem, nem kel muf? Egyelek meg husom! Csak ötezer, csak most csak neked! 

Volt kb 3 foga, mondom kösz nem.

Ekkor meglátok egy csoda szép gyönyörű kb 20 éves lányt. Ott áll és mosolyog rám. kb. 3 méterre volt tőlem és mondja nekem!

- Szia! Végre megjöttél! Már félórája várok itt rád! 

Majd nem elolvattam. Itt a nagy ő. Meg érkezett az életembe!

- A lényeg hogy itt vagyok szépségem! mondom neki.

A csaj mosolya erre lekókatt, úgy nézett rám mint egy hülyére, majd megkerülve a hátam mögött álló csávó karjaiba vetette magát. Ahh, hát nem hozám beszélt, hanem a csávóhoz. De ciki...

Össze borulva sugdolóztak, aztán hallom hogy a csávó mondja fennhangon: Megverjem? És gyilkos szemekell nézet rám.

Gyorsan odébbáltam...

13.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr817940546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása