Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Rohadt öregasszony

2022. október 23. - Jenő ciki sztorijai

Fel kellet utaznom a Nagyfaluba, azazhogy Budapestre.

Nem igazán vagyok ott ismerős, meg hát már szédültem a betonon. Egy konkrét utcátt kerestem de nem találom. Meglátok egy öregaszonyt, gondoltam ez itt él már a tanács köztársaság óta, megkérdezem tőle. 

- Jó napot kívánok, megmondaná hol van a...

Erre visítani kezd:

- SEGÍTSÉÉÉG! SZATÍR! MEG AKAR ERŐSZAKOLNI! KI AKAR RABOLNI! RENDŐR! RENDŐŐŐŐŐR!

Fejbe vágott a táskájával, amibe én nem tudom hogy kősziklák vagy vasgolyó vagy mifene volt de elájultam, el terültem a betonon. Egy rendőr is meg jelent és le akart tartóztatni. Nagy nehezzen meg magyaráztam, hogy a nyanya le ütöt. Kár volt mert a rendőr is ki röhögöt, majdnem be hugyozot. De legaláb el magyarázta, merre induljak el. Szédelegve tovább mentem úti célom felé, és közben átkoztam az összes rohatt öreglányt.

old-hag-knife-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr9817960508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása