Történetek Jenőről és haverjairól, avagy ilyen az élet Paszulyborzasztón

Jenő ciki sztorijai

Jenő ciki sztorijai

Szemezés

2017. június 25. - Jenő ciki sztorijai

Múltkor a buszon megláttam egy helyes csajt. Szemezni kezdtünk, ő is igen feltűnően nézett engem. Túlmentem a megállón ahol le akartam szállni. A következőnél csak én szálltam le és a csaj. Bizonytalanul odalépett hozzám és kérdezett valamit, hogy hol van ez és ez az utca. Mondtam hogy nem tudom, mert rossz helyen szálltam le és errefelé már nem vagyok ismerős.
- Nem tudtad, hogy hol kell leszállni?
- Annyira néztük egymást, hogy teljesen megfeledkeztem a külvilágról...
- Igen, azért néztelek, mert egy k*va nagy madárszar van a sapkádon.

girls_cute_girl_on_the_bus_093602_29.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenociki.blog.hu/api/trackback/id/tr9112618447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása